Op moederdag naar de Niagara Falls! Top! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Invy8 - WaarBenJij.nu Op moederdag naar de Niagara Falls! Top! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Invy8 - WaarBenJij.nu

Op moederdag naar de Niagara Falls! Top!

Door: Ingrid de Jong

08 Mei 2016 | Canada, Toronto

Hoi, hoi,

Na heerlijk te hebben geslapen (wel wat kabaal in het hotel rond 01:00 en 04:00 uur) heb ik een heerlijk ontbijt gehad. Daarna vertrokken we met de bus naar de Niagara Falls. Een busrit van 1,5 uur. Daar aangekomen gingen we al vrij vlot op de boot om dicht bij de Falls te komen. Wat een ervaring, je moet wel van water houden. Drijfnat!!! Wat een kracht en geluid. Daarna zijn we ook nog achter de Falls gaan kijken. In een soort tunnel met meerdere kijkpunten. Daar was het geluid nog sterker. Vervolgens een heerlijke lunch gehad in een toren die ronddraaide en we een mooi uitzicht van bovenaf hadden op de Niagara Falls en de omgeving. Na de lunch met de bus naar Niagara-on-the-Lake, een plaatsje met leuke huizen, winkeltjes en een prachtig uitzicht over het meer. Met de bus terug naar Toronto en nog even een hapje eten. O ja, we hadden ook nog de Niagara Falls in onze badkamer. Het water van het toilet waar het zich mee vult (andere volgorde dan bij ons) bleef maar stromen. Binnen luttele seconden stond de badkamer blank en stroomde het water de slaapkamer binnen. Tja, maar hulptroepen kwamen snel, één met fototoestel, ander om te filmen en ja hoor daar kwam ook nog iemand dubbel van het lachen binnen. Maar toen kwam de man met de emmer. We hebben hem achter gelaten en zijn uiteten gegaan. Wat een fantastische dag die ik niet had willen missen! Morgenochtend gaan we naar het Ministerie van Onderwijs en in de middag ga ik met nog 3 medestudenten naar Ogden Junior Public School. Het zal weer een verrijkende dag worden. Tot morgen!

• 09 Mei 2016 - 22:20

Monique Van Zandwijk:

En ik maar denken dat je hard aan het werken bent.... Is het wel weer droog op je kamer?

• 10 Mei 2016 - 08:37

Klopt en fijn, blijf dat vooral denken! Op zondag. Ja, het is weer droog en wonder boven wonder gebeurde hetzelfde op een andere kamer. Top hotel! De service is goed. De mensen zijn hier super vriendelijk en hulpvaardig.