Reisdag naar Toronto, Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Invy8 - WaarBenJij.nu Reisdag naar Toronto, Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Invy8 - WaarBenJij.nu

Reisdag naar Toronto, Canada

Door: Ingrid de Jong

07 Mei 2016 | Canada, Toronto

Hoi, hoi,

vanmorgen vertrokken we om 04:22 uur uit Almere. Lekker vroeg, want de A1 was dicht i.v.m. het plaatsen van de spoorbrug. Dus omrijden, maar dit verliep spoedig en om 05:35 uur liepen we vertrekhal 3 binnen. Inchecken kon eigenlijk meteen en nog voor 06:00 uur liepen we met elkaar (behalve een laatkomer) door alle controles heen en was het tijd voor koffie/jus d’orange. Eerst toch nog even winkelen en daarna zitten, wachten, wachten en wachten. Nog langer wachten, wachten en we begrepen dat de vlucht verlaat was tot 10:10 uur. Dan maar weer wachten, wachten en een hoop gezelligheid. Uiteindelijk gingen we rond 11:30 uur de lucht in. Een vertraging van 2,5 uur.
De vlucht verliep prettig. Wat knabbelen, drinken, film kijken, eten, drinken, slaapje, film kijken, drinken, knabbelen, muziekje, eten drinken, film kijken en landen. Uitstappen, door alle controles en wachten op de koffers. Dat duurde lang! Toen iedereen alles had naar de bus en naar het hotel. Spullen naar de kamer, even relaxen en uiteten met 15 personen. Plek voor 10, dus 5 naar een ander restaurant. Prima, flexibel, vooral gemoedelijk en gezellig. Lekker gegeten, even shoppen voor morgen en naar de kamer. Beetje rommelen, werken en nu heerlijk naar bed na zo’n 25 uur.
Morgen naar de Niagara Falls, 07:00 ontbijt, vertrek 08:00 uur met de bus. Dat wordt een geweldige dag. Tot morgen!

• 08 Mei 2016 - 08:50

Mary:

Wat een lange maar ook spannende dag voor jou en je medereizigers! En wat een mooie ervaring zal het worden, geniet ervan!

• 08 Mei 2016 - 10:07

Vanessa:

Fijn om te lezen dat de reis goed is gegaan enne Wauw de Niagrafalls genietse.

• 10 Mei 2016 - 08:41

Het is super gezellig en we hebben het erg druk. Het programma is fantastisch Mary, iedereen regelt waar hij/zij heen gaat en we leggen bezoeken met elkaar af.

Het bezoek aan de Niagara Falls was fantastisch Vanessa! Zeker van genoten.